Google Merchant – krótkie wprowadzenie dla początkujących 

Google Merchant – krótkie wprowadzenie dla początkujących 

Zarządzisz sklepem internetowym i nie wiesz, w jaki sposób pozyskać uwagę Twoich potencjalnych klientów? Prosta sprawa. Postaw na narzędzie google merchant. To narzędzie, które powstało z myślą o użytkownikach – wzrokowcach, ceniących sobie konkret i przejrzystość treści. 

 

Stworzyliśmy małe wprowadzenie dla osób, które nie zaznajomiły się wystarczająco dobrze z jedną z usług Google. Sprawdź, czym jest google merchant oraz czego możesz się po nim spodziewać! 

Google Merchant – co jest? 

Google merchant to bezpłatna usługa, która umożliwia Twojej firmie sprzedaż w zakupach Google. Sprzedawcy mogą korzystać z tej bezpłatnej usługi, aby zarządzać zapasami produktów, śledzić sprzedaż oraz zyski, a także zarządzać zamówieniami. Obsługa klienta jest możliwa bez konieczności wnoszenia opłat, podpisywania umowy lub rejestracji w programie partnerskim google merchant. 

Efekty, których możesz się spodziewać 

Uzyskasz wiele korzyści, wynikających z jego użytkowania. Zastanawiasz się, o jakich mowa? Przede wszystkim google merchant pomaga znaleźć nowych klientów i zwiększyć sprzedaż, umożliwiając tworzenie atrakcyjnych list produktów przeznaczonych do wyszukiwania w Google. Za jego pośrednictwem możesz także zarządzać swoimi produktami i asortymentem. Pozwala to usprawnić proces biznesowy, co obniży koszty działania i zwiększyć sprzedaż. 

Dla wielu przedsiębiorców prowadzących działalność online konta google merchant to najlepsza opcja do reklamowania i zbierania pieniędzy. Google zapewnia zachętę dla firm do korzystania z kont i jest znacznie bardziej wydajny niż inne platformy.

W jaki sposób czerpać z potencjału Google Merchant? 

Zastanawiasz się, jak maksymalnie wykorzystać potencjał konta google merchant? Postaw na wykonywanie audytu danych sprzedaży, ustalenie i śledzenie celów sprzedażowych wraz z monitoringiem i optymalizacją współczynników konwersji. 

 

Wobec tego, jakich profitów możesz się spodziewać po tym narzędziu Google? Do tego zbioru zaliczymy: 

  • prostotę w obsłudze, brak potrzeby dysponowania skomplikowanych materiałów, 
  • profity sprzedażowe, 
  • łatwe rozliczenie z Google,
  • prawidłowa i trafna ekspozycja Twojej oferty w obszarze promocji. 

Jeżeli jesteś już po etapie założenia konta w google merchant center, następnym krokiem, który powinieneś podjąć jest podanie wszelkich niezbędnych informacji, utworzenie aukcji w tym narzędziu wraz z przesłaniem informacji odnośnie do oferty produktów. Co więcej? Połącz swoje konto Google Merchant Center z Google Analytics oraz rozpocznij promocję swojego biznesu w serwisach społecznościowych.