Wiele firm pragnie wykorzystać swoje pojazdy dostawcze jako jeżdżące reklamy. Wystarczy w tym celu pokryć pojazd wybranymi grafikami prezentującymi nazwę Twojej firmy, jej logotyp lub inne treści wizualne. Poniżej przybliżamy ten temat – podpowiadamy na jakich pojazdach możesz zrealizować taką usługę, jakie możliwości oferują potencjalni kontrahenci oraz jakimi kryteriami warto się kierować w trakcie przeglądania ich oferty.
Reklama na samochodach – krok po kroku
Wybierając kontrahenta, któremu powierzysz oklejenie swojego pojazdu, warto kierować się jego doświadczeniem, zakresem oferowanych usług oraz wykorzystywaną technologią. Oklejanie pojazdów to dziedzina specyficzna i wymagająca wprawy, szczególnie gdy mowa o projektach, które mają wytrzymać nawet kilka lat. Dobrej jakości naklejki nie będą blaknąć wraz z upływem czasu, a ich czyszczenie będzie przebiegać bezproblemowo.
BV Format oferuje realizację niemal wszystkich typów projektów graficznych. Z jej ofertą zapoznasz się pod linkiem: https://bvformat.poznan.pl/kategoria-produktu/druk-cyfrowy/oklejanie-samochodow/. Gwarantuje maksymalnie realistyczną realizację Twojego projektu i jego wierne odzwierciedlenie na powierzchni pojazdu. Masz też możliwość zamówienia naklejek przeznaczonych do samodzielnego umieszczania na wybranych powierzchniach. Wśród nich znajdują się naklejki drukowane, wycinane ploterowo, z tłem oraz bez tła.
Niektóre firmy oferują też realizację nietypowych projektów, zgodnie z indywidualnymi życzeniami swoich klientów. Dotyczy to niemal wszystkich typów pojazdów poruszających się po polskich drogach: osobowych, ciężarowych, rolniczych, budowlanych, autobusów, naczep, kamperów, food-trucków, tramwajów oraz innych pojazdów komunikacji miejskiej.